Методична робота ліцею базується на досягненнях науки і передового досвіду, доповнюється і збагачується постійною творчою, пошуковою, аналітичною, інформаційною діяльністю педагогічного колективу.
Майстри виробничого навчання та викладачі працюють над методичною темою «Запровадження у навчально-виробничий процес педагогіки толерантності як запоруки побудови демократичного, стабільного, заможного громадянського суспільства».
Колективні форми методичної роботи – педагогічна рада, методичні комісії, інструктивно-методичні наради, семінари, конференції, педчитання та ін. – сприяють розвитку педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створенню умов для професійного вдосконалення.
В ліцеї успішно працюють методичні комісії:
Серед індивідуальних форм методичної роботи найбільш популярні – наставництво, самоосвіта, стажування, курсова перепідготовка.
Вивчення та аналіз роботи педпрацівників ліцею, надання їм допомоги у виборі форм і методів навчання і виховання учнів, виявлення, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду – основа роботи методиста ліцею.
Центром методичної роботи ліцею є методичний кабінет, в якому знаходяться всі нормативні та інструктивні матеріали, необхідні для організації навчального процесу.
Відкриті уроки, виховні заходи, ліцейні свята – плід наполегливої співпраці педагогів, майстрів виробничого навчання з вихованцями.